087-33240597
  09300033093
  • که می توانید به صورت منطقه ای و شهری پیامک ارسال کنید
  • که می توانید با کمترین هزینه بهترین امکانات را تجربه کنید
  • که می توانید به همه یا بخشی از شماره های فعال کشور پیامک بزنید
  • که می توانید فروش خود را با تبلیغات پیامکی چند برابر کنید

rahnema

چگونه به صورت آنلاين از هر كارت بانكي عضو شتاب مي توانم حساب كاربريم را شارژ نمايم؟

بعد از ورود به سامانه در سمت راست بر روي + اعتبار كليك نماييد با توجه به خريدي كه انجام ميدهيد بازه(تعداد خريدهرچه بيشتر باشد تعرفه شارژ پيام شما كمتر ميشود)مشخص مي شود.يعني اگر قصد خريدازصفرتا500هزار تومان را داريد هر پيام براورد با11تومان مي باشد و به ترتيب هرچه بيشتر تخفيف بيشتر.

سپس بر روي پرداخت آنلاين كليك نموده و مبلغ خريد را با ريال وارد نموده و تائيد نماييدو بر روي پرداخت كليك نماييد تا به درگاه پرداخت بانك ملي متصل شويدبعد ازواردنمودن اطلاعات پرداخت به نام پذيرنده T99 و شماره پذيرنده 115887309 حتما توجه نماييد.شايان ذكراست بعد از تكميل صحيح مراحل پرداخت شارژ حساب شما لحظه اي به صورت آنلاين در 24 ساعت از شبانه روز قابل انجام و مطمئن مي باشد.

دلايل عدم پرداخت:

1:شما حساب كاربري نز ما نداريدياقسمت پرداخت آنلاين شما فعال نيست راه حل:باپشتيباني تماس بگيريد

2:ازحساب كاربري خود به درگاه پرداخت متصل نشده اييد راه حل:از قسمت ورود با نام كاربري صحيح وارد شده و سمت راست در قسمت فوقاني محيط كاربري دكمه اعتبار را بزنيد

3:كالاي درخواستي به اندازه درخواست شما نزدماوجود ندارد  راه حل:به تعداد كمتر كالا انتخاب نماييد يا ازروش پرداخت غيرآنلاين استفاده نماييد و با پشتيباني تماس بگيريد

4:اطلاعات درخواستي صحيح نيست  راه حل:اشتباه رايج عدم داشتن رمز دوم كارتتان ميباشد كه فقط با رجوع به يكي از عابر بانكهايي كه حساب شما نزد آن بانك وجود دارد نسبت به دريافت رمز دوم اقدام نماييد.

درصورت عدم پرداخت به صورت آنلاين شما مي توانيد به صورت كارت به كارت يا واريز به حساب نيز اقدام نماييد.